Forum Discussion

Scalex58's avatar
Scalex58
Honored Guest
5 months ago

Get to work, you bunch of incompetents, and fix the Quest 3 update problem.

Cela fait maintenant plusieurs semaines que je n'arrive pas à mettre à jour le quest 3.

J'ai essayé avec le sideload via USB et aussi sans

Il y a semble t'il beaucoup de personnes dans le même cas.

Ce n'est pas la première fois que cela arrive

Comment est il possible qu'il n'y est toujours pas de fix ?

Les développeurs sont nuls à ce point ?? 

Meta n'a pas les moyens de régler un soucis de ce type ?

Franchement quelle nullité, c'est une honte de laisser les choses en l'état depuis des semaines.

Tant d'argent investi pour un résultat aussi nul, je pense qu'il faudrait sans doute faire le ménage dans les équipes et penser un peu au client 

J'ai quand même payé près de 600 euros pour un casque que je ne peux pas utiliser et à chaque mise à jour je tremble en me demandant ce qui va se passer.

Bande d'incapables, mettez vous au boulot et régler le soucis ça n'a que trop duré !

//////////////////

I haven't been able to update Quest 3 for several weeks now.

I've tried sideloading via USB and also without it.

It seems like a lot of people are having the same problem.

This isn't the first time this has happened.

How is it possible there's still no fix?

Are the developers that bad??

Doesn't Meta have the resources to fix an issue like this?

Frankly, what a waste, it's a shame to have left things as they are for weeks.

So much money invested for such a poor result, I think we should probably clean up our teams and think about the customer a little.

I still paid nearly 600 euros for a headset that I can't use, and with every update I tremble, wondering what's going to happen.

You bunch of incompetents, get to work and fix this problem, it's gone on for too long!

1 Reply

• MetaStoreHelp's avatar
    MetaStoreHelp
    Community Manager

Hi there,

Thanks for posting into our forum. We see you're having some problems updating your headset to the latest version, and we'd like to see what we can do! Please select our name to get to our profile page. Next, click "Send a Message" to privately message us! Please remember, you must be signed into the community first to send us a private message.

Looking forward to hearing from you!