cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

oculus on pc

Hari6090
Level 2

Hey !

I can't tell you how angry I am that my problem has existed for 1 week.
I want to log into the PC Oculus app with the Oculus variant, but it says you have to log in with your Facebook account. By halfway through, the programmers have halfway managed to get it right (with the Facebook variant). Then I press "continue as a new Oculus user". All good. Then I should enter my username and suddenly the error message "Please enter a valid email address" appears. I write mine in and it still doesn't work.

Please help me 

GERMAN:

Ich kann euch nicht sagen wie wütend ich gerade bin das mein Problem schon seit 1 Woche existiert.
Ich möchte mich in der PC Oculus App anmelden mit dem Oculus Variante , doch ich muss mich mit meinem Facebook Account anmelden. Bis zur hälfte haben es die Programmierer halbwegs geschafft es richtig zu machen (bei der Facebook Variante). Dann drücke ich auf " als neuer Oculus-Nutzer fortfahren " (1). Alles gut.

Dann soll ich meinen Benutzernamen eingeben und plötzlich kommt da die Fehlermeldung "Bitte gib eine gültige E-Mail Adresse ein". Ich schreibe meine rein und es funktioniert trotzdem nicht.

0 REPLIES 0